Friday, November 4, 2016

Мучеништво Мојса Дејвида

(By Roger Mortis, 280/160)
Дојмио ме се наслов неке књиге
коју сам видео на бувљаку
оног тужног дана кад је прекинут
пулс генијалности Мојса Дејвида
`Доћи че смрт и имаће твоје очи`
писало је на насловници
не бих знао о чему се радило
нечијој сјајној љубави до гроба?
или исходу искрених нада?

Мрзело ме пролистати странице
те мале јефтине књиге
шокиран судбином Дејвида
мозак ми радио није
Можда се радило о невјерној жени
вечитој теми у главама људи
у понорима потсвести
балканског мушкарца
А можда је аутор био талијан
па је цинкарио некога некада
и у соби му дошла Судбина
у калибру тридесет и осам
И имала њене очи.

Кренуо сам да је тражим
у ноћи посутој звездама
у сну окупираном Дејвидом
Мојсом, мучеником највечим

Кренуо сам да је тражим
у очима црног пацова
у утроби несталог Мамута,
невољно палог војника

Нашао је нисам јуче
а нећу је наћи ни данас
колико сутра се више и не надам
јер ће потрага постати истрага

Нада ме ипак не напушта
као муљ на дну базена
као `рђа на окидачу пиштоља
остаје узданица једина


No comments:

Post a Comment