Sunday, December 26, 2010

TV

(By The Marked One, 008/004)
И така додека сум распишан за се што ми лежи на душа да кажам збор два и за тоа како
мене ми недостига времето кога гледав ТВ. Немам седнато со години. Онака да си речам...ај да видам на А1 што има.
Од времето кога даваа Dragonball.
Тоа беа добри времиња,седев на плавото пластично столче јадев затворена пица и навивав за Goku.
Сега дали да го гледам Велија како мафта со мегафонот и кажува како владата не исполнила она што ветила,или пак морничавите ала аушвиц клипчиња со баби во распаѓање и црвјосани нозе?!
Ако не е тоа ондак е некоја дебилна турска серија во која се раскажува за турската Касандра.
Можеби ќе стиснам кец и ќе гледам некоја француска тинејџерска серија која е налик на Млади Крембилници само во осумдесетите и со поглед на Ајфелова кула?
Или пак на канал пет,да гледам како Ефтов повторно дига некого. Којзнае кој му е следен во шоу? Може Исус...јадниот ќе моли да го овојпат поубаво да го заковаат за да не може да го однесат пак кај овој во емисија.


Једино „Ај ти замижи“ од таа мувловизија поднесувам.
Бидејќи е ДОБРО!
Ивце Пивце е badass!

Ај да видиме на Сител...Латас...аха Велија во притвор на овој му лепат препоните...АЈ ЗАЕБИ!
Програмата му е срање, дебилни серии од третиот свет и што ли уште не, ама тоа Бранко ја заеба, Бранко нека ја среди -.- .
Па и чат пат пушта Сутјеска или Неретва и слични партизански летоци.
Порано даваше ебан PRINCE OF BEL AIR и COSBY а сега треба да гледам БАНДИНИ?!
ЕБИ СЕ !

Телма?!
Жими се Телма е најбоље!
Трчај петко и Храна и Вино АЛООО!
Па цела Македонска телевизија може да сиса!
(Освен Ивце Пивце пошо е ЕПИК)
Алсат не ми се гледа пошто е поделена знаете, фифти-фифти 90 према 10%  за албанскиот.
Фер,нели.
Алфа пркнаа во последно време ама и тие се некако мувла.
Бекер само им вредеше.

И после зашо ја не глеам ТВ -.-

No comments:

Post a Comment