Tuesday, May 24, 2011

Патетика

(By The Marked One, 063/017)
Патетика.
Вирее патетика на планетава. Виреат црви, паразити, гнасотии на сите страни.
Морам да признаам, навистина сум вџашен од патетиката кој ми ја продавате а уште повеќе во вашата глупост која ви вели дека ќе ја купам.
Не хејтам, можеби ви изгледа дека го пишувам во афект, дека барам внимание или којзнае што друго не нема да се создаде во вашите инфериорни умови.

Да, подобар сум.
Попаметен сум.
Вие сте црви и со сласт ќе ве газам. Бубашваби сте.
Штеточини.
Патетика драги мои, всушност...заеби драги, не сте ми драги.
Ве презирам сите.
Значи, патетика...ја има секаде.

Образование, патетични обиди на корпоративните лидери да го скршат духот на новата генерација.
Во политиката - лаги, ситни, вметнати во медени зборови како хартија натопена во арсеник во fortune cookie.
Јесда на хартијата пишува Ќе живееш подобар живот додека да го свртиш од позади, веќе се препелкаш доле на земја, како куче и пена ти фршти од устата.
А позади пишува...Не кажувај на никој дека те дупиме у ребра!



Патетични сте луѓе.
Приберете се и мислете додека имате време. Наскоро и мислењето ќе ви го забранат.
И убаво ќе ви биде, со оглед на тоа дека има некој кој ќе мисли на вас.
Како што би рекле...Не се замарај.
Трагикомедија.
Секаде вирее патетика.
Не ми цепидлачете со коментари како емо/attention whore.
Мене ме заболе кур што мислите за мене, јас надминав, се вакцинирав од срања како патриотизам и слични болештини.
Вашите гомна на друго место...
Ако имате нешто да кажете, кажете го на авторитет!

ПИЧКИ!
Немате гз ни глава да дигнете додека ве чмарат!
Како ноеви, пробувате да ја закопате главата во земја додека ве тртат, ама не приметувате дека тоа е јавно и дека под вас има асфалт, и дека таа глетка за некој како мене е комична.
ПИЧКИ!
Одете во војска, таму чмарчето ќе ви доживува оргазам секој ден!
Боже...од каде оваа желба за чмароотечение?!
Пичкици на секој чекор!
Не ви се плашам, вие, кои се курвате за илузија на безбедност!
Патетика!

No comments:

Post a Comment