Sunday, April 3, 2011

Вај(т) најт?

(By The Priest, 031/009)
Пред неколку години, извесна изфилозофирана флегма ме праша:
- Што би одбрал? Вечно да биде мрак, или бескраен ден?
Јас пробав да му дадам ретко виден комплициран одговор, иако сега не се сеќавам која би ми била поентата за такво нешто. Но, јас му одговорив.
-Како што Плант во песната the Ocean вели: kidding around, singing songs 'till the night turns into day ...

И само што сакав да ја извлечам поентата на цитатот, еден пријател ме прекина со прекорот: Абе, остај ги Цепелин, кажи му што те праша. 
И навистина беше во право. Премногу филозофии не се потребни. Јас покасно одговорив дека денот е ден за луѓе. Ако некој нејќе да биде човек, нека не биде. 




Уште тогаш ја сумирав лутината и острината на мојот одговор, но тој е севременски. Премногу луѓе сејат глупости. Премногу луѓе се жалат на состојбата, на се'! Премногу луѓе имаат избор. Премногу луѓе не сакаат да го видат изборот кој им е блиску како носот.
А изборот на ноќта и денот останува. Некои од нас ја мразат ноќта. Некои ја обожаваат. Некои зафаќаат средина, но ... гравитацијата наречена night time ги влече сите. Или сакаш да бидеш додека сјае Антарес, или можеш да бидеш сам додека пече или гризе Сонцето наше.


А зошто ноќта, а зошто не денот, немојте да ме прашувате. Сигурно би го цитирал Плант, ако не од the Ocean, тогаш од некоја друга маестрална музичка творба.


За тоа we have no doubts.

No comments:

Post a Comment