Monday, April 4, 2011

Огледалото

(By The Priest, 033/009)
„Знаеш, јас ги имав најубавите играчки. Ти, како мал, имаше играчки?“
- Не, никогаш немав играчки. Цело мое детство беше празно.

„Јас, најчесто се бањав во када, знаев по цел ден да си пливам со жолтото пајче“. ТИ, како мал, се капеше ли во када?“
- Не, јас никогаш не се бањав. Цело мое детство беше празно.

„На училиште бев најумен и најдобар ученик. Сите ме фалеа. Ти, беше добар ученик?“
- Не, јас никогаш не одев на училиште. Цело мое детство беше празно.





„Често одев на прошетки, излети, екскурзии. Најчесто со моите најдобри другари и другарки. Се надевам, и ти си го поминал истото?“
- Не, јас никогаш никаде не одев. Цело мое детство беше празно.

„За мојот 18-ти роденден, татко ми ми купи автомобил. И тебе ти купија, нели?“
-Не, јас немам татко. Цело мое детство беше празно.

„ А мајка ми пак, ми организираше одмор, пат околу светот. Ќе одиш и ти, нели?
- Не, јас немам мајка. Целиот мој живот е празен.

„А кој си ти? Што си?“
- Огледало

No comments:

Post a Comment