Saturday, March 5, 2011

Мизантропија

(By The Marked One, 012/005)
Фор факс сејк доаѓам на блогов со цел смислен текст и коа ќе ја отворам не знам шо да пишам...
Епа почнав...
Ај да продолжам...
Гадна работа, пошо нема шо да пишам, всушност нишо не се дешава од последниот апдејт.
И нема да се деси.
Никогаш.
Never.
Никогаш.
Never.
Никогаш.
Never.
Nikogash.
Невер.

Невермор, Невермор...

И така.
Друго.
Ич не ми иде импровизација у последно време,а техника сум арен...зашо бе Тоше зашо?
Зашо...дај ми идеја...дај ми...дај ми...микрофон?
Ми се пичи некоја фузија на рап/трип хоп/рок/џез...
Нешо јако...
Нешо мрсно...
Некој добар groove...
Нешо...boogie!!!
My mojo ain't workin' fine...
Pisses me off...
Gonna put it in a jar and call it Lassie...
Toss it over the hills of eternity...
Даааааааа!

Buckethead
Вечита инспирација и поттик да напредувам...
Bucket, if I ever get a chance to kneel down before you, I will kneel down before you.
The dude...the ultimate god.
А и сакам да интегрирам.
По Риман.
Или не...
А шо сакав...
Не знам али знам дека е многу комплицирано...доволно комплициран сум за понекоаш и самиот да не се разбирам...
Всушност, неразбирлив сум 24/7...
Ништо чудно што...нема врска.
Не е битно...ништо не е битно...глупости, глуп, туп сонувач...а мислев...али коа сум глуп...глупсон...
Па знаеш шо...
Понекад...
Не вака не почнувам...




Вака ќе почнам :

Misanthropy is generalized dislike, distrust, disgust, contempt or hatred of the human species, human nature, or society. A misanthrope is someone who holds such views or feelings. The word's origin is from Greek words μῖσος (misos, "hatred") and ἄνθρωπος (anthrōpos, "man, human being").

Си Гугле Транслате фор лес ефорт.
А имав и нешто да кажам.
Во последно време често ме споредуваат со Хаус.
Оној докторон, гениј ме прават. Ми годи де.
Ама being House, влече и неколку особини кои во очите на секој кој не е Хаус, или јас изгледаат негативни.

Мизантропија.
Дигнете рака колкумина од вас го знаеа зборов пред да го гледаат Хаус?
Малце...штета вака изгледам фејкерски.
Дали ја знаете онаа, попарено куче и од јогурт бега?
Е муабетот е што дури ни Платон не ја сфатил “догмата” на мизантропијата, а не ја сфатил бидејки никогаш не ни бил.
Тој вели дека се се сведува на човек кој едноставно имал преголеми очекувања а доживеал горко разочарување.
Шопенхауер од друга страна и те како го закопува перото токму во мизантропијата, ја разглобува и ја толкува према она што е.
Мизантропијата е цело ново сфаќање, ”откровение”.
Но самата мизантропија е симптом на нешто повеќе...
Мизерен.
Звучат слично...па и слични се, донекаде, ако и двете ги имаш под кожа.
Зошто некој би бил мизерен?
Дали затоа што сфатил дека повеќе не постои некој на кого може да му се довери?
Бидејки со неверица почнал да гледа и во датумот на траење на млекото?
Бидејки знае дека вкусил по барем една лага од сите кои ги знае?
Дека бил предаден од најблиските и предал за возврат?
Зошто постои сиот овој негативен полнеж?
Зошто сме приморани да лепиме ваква етикета на човештвото?
Намќорест е верувам навистина self explanatory кога ќе го прочитате целиов текст.
А и не сфаќам зошто овој збор би ви паднал прв во очи па да ја прочитате целата реченица прва.
Влијание на туѓото мислење врз нашиот живот.
Знаете колкаво е?
It’s the size of my penis minus twice the size of my penis.
Само на некој навистина му е важно што рекол комшијата...како тоа навистина да ќе го повреди моето его.
Нема, бидејки знам дека неговото мислење не влијае на мојот живот.
Многумина од вас имаат тешкотии во прифаќањето на фактот дека најтешко е да живееш со сам себеси.
А како очекувате да се прифатите сам себеси кога ве загрижува кога не ве прифаќаат?
Самата околина ви го пере мозокот со мисли како тоа вие вредите само како запчаник и нормално дека вие самите ќе имате мислење дека сте само дел од сложувалката.

Лек?
Чаре барате?
Па...имам идеи, се надевам на некоја алтруистичка иднина каде што мизантропијата ќе нема корен и предизвикувач ама што знае еден мизерен пост-адолесцент.
For all we know, сигурно се дрогира.
Па и види го каков е облечен.
Всушност, некои ќе тврдат дека сиов овој текст е излив на лудилото на тој пост-адолесцент кој нема попаметна работа.
Се надевам дека погребот на вашето дете ќе го расцепи бетонот на кој пишува индоктринација.
Time of death 04:33.
Diagnose: Doctors' negligence.

Outro...
Curtain Close...
И ќе завршам со...

I can't never stop workin' hard
each day I feel I have to improve
Hard work, determanation
I've got to keep pushing myself

No comments:

Post a Comment